Vannak ügyfelei? Vevői? Vásárlói? Akkor erre a könyvre szüksége van! A Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyv összefoglalja az ügyfélpanaszok kezelésének jó gyakorlatát. Jellegzetes esetpéldákon keresztül dolgozza fel az ügyfélpanasz kezelés buktatóit, bemutatja a legfontosabb kutatásokat is.
Egy könyv a vevővisszajelzések fontosságáról és a panaszkezelésről. Amit megtudhat a Királyok vagy zsarnokok? című könyvből
Miért olyan fontosak a vásárlók döntéseiben a korábbi vásárlók visszajelzései?
Tényleg mindig a vevőnek van igaza?
Hogyan lesz kommunikációs krízishelyzet egyetlen ügyfélpanaszból?
Mit tanulhatsz meg mások hibáiból, nevezetes ügyfélpanaszokból?
Hogyan használható a szájreklám és a social listening a panaszkezelésben?
Mire jók az ügyfélszolgálati chatbotok?
Hogyan segít a mesterséges intelligencia a panaszkezelésben?
Mi a social media ügyfélszolgálat?
A könyv szerzője Vas Dóra, kríziskommunikációs szaktanácsadó, online kommunikációs szakember.
Iratkozzon fel, és hallgassa meg kedvenceit hangoskönyvben!
A feliratkozásért cserébe ajándékba adjuk Selma Lagerlöf: Nils Holgersson, Kondor Vilmos: Budapest Noir,Bohumil Hrabal: Sörgyári capriccio, valamint Edgar Allen Poe: Gordon Pym tengerész elbeszélése letölthető hangoskönyveit!